Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

It smells like Maria's spirit!


Mπορεί να μην είμαι ωραία

και για τους άντρες μοιραία

παρολ' αυτά ξέρω ότι και γω

έχω κάτι ξεχωριστό.

Μοντέρνα ρούχα δεν φορώ

ούτε μου αρέσουν τα μπιζού τα φο

δεν βάζω στα νύχια μου μανό

δεν έχω ούτε μια φωτογραφία με χτένισμα λαμπρό.

Παρολ 'αυτά ξέρω ότι και γω έχω κάτι ξεχωριστό!



Έχω δει ταινίες πολλές

για έρωτες και αγάπες δυνατές

με τέλος καλό και όλα καλά

όπως τα παραμύθια που άκουγα παλιά.

Έχω διαβάσει βιβλία ρομαντικά

κι ένιωθα σαν να πήγαινα σε μέρη μαγικά

σε θρύλους, σε μύθους σε ιστορίες παλιές

τον έρωτα να ζήσω, μα δεν ήταν αληθινές.

Τώρα ζω το παρόν

όπου όλοι είναι ωραίοι

αδύνατοι, όμορφοι

και γι' αυτό νιώθουν σπουδαίοι.

Γι' αυτούς είμαι το τίποτα

γι' αυτούς δεν είμαι αυτό το κάτι

που να τους κάνει να νομίζουν

πώς αξίζω την αγάπη.

Πότε θα μ' αγαπήσει κάποιος και θα γνωρίσω την αγάπη?

Είναι όλ' αυτά μια απάτη ?

Είναι όλ' αυτά κολοκύθια?

Είμαι πια πολύ μεγάλη για να πιστεύω στα παραμύθια.

Πότε θα γνωρίσω αυτόν

που δεν θα τον νοιάζουν τα γυαλιά μου?

Πότε θα γνωρίσω αυτόν που θ' αγαπήσει την καρδιά μου?

Πότε θα έρθει αυτός και θα μου πει:

«Μην κοιτάς, μην κοιτάς δεξιά και αριστερά

η ζωή είναι μόνο μια και γι' αυτό να διασκεδάσεις,

τους άλλους να τους κοιτάς μεσ' απ' τα μάτια της καρδιάς

και το βλέμμα σου χωρίς φόβο να σκορπάς.

Μα εσύ μην κοιτάς δεξιά και αριστερά ...

Μείνε αυτή που είσαι, μείνε ο εαυτός σου

όλος ο κόσμος θα σ' αποζητά και θα σ' αγαπά

αν δει ότι έχεις καλή καρδιά.»

και τότε εγώ θα καταλάβω τι είναι αυτό

που έχω το ξεχωριστό......Ξέρω ν' αγαπώ!!!



Aφιερωμένο σε όλους τους ανθρώπους που νομίζουν οτι είναι ασχημοι εξωτερικά αλλά μεσα τους κρίβουν μια όμορφη ψυχη και μια καλή καρδιά!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου