Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Μια ερωτευμένη που περιμένει τoν έρωτα της ζωής της ......


Όταν τ' άστρα φανούν και σκοτεινιάσει ο ουρανός,

όταν τους ανθρώπους φωτίζει της σελήνης το γλυκό το φως,

όταν η όμορφη νύχτα σκεπάζει των ερωτευμένων τα μυστικά

και η καρδιά των ανθρώπων γεμίζει με μια ζεστή αγκαλιά

εκείνη τη νύχτα θα 'μαι και γω και 8α περιμένω εσένα, καρδιά μου

έξω από το παράθυρο εσένα θα κοιτώ, εσένα θα προσμένει η ματιά μου.

Ένα φόρεμα λευκό θα φορώ και λευκά θα 'χω γαντάκια

με πρόσωπο φωτεινό θα στολιστώ και γλυκά θα 'ναι τα ματάκια.

Όμορφη δεν είμαι εγώ, όμορφη θα γίνω για σένα

και στην καρδιά δεν θα 'χω σημάδι δυστυχίας κανένα.

Πού είσαι ήλιε μου, όμορφε, πού είσαι παράδεισε μου?

Πού είσαι άστρο, του δειλινού, πού είσαι άγγελε μου?

Έλα να με πάρεις από δω σ' άλλη πόλη να με πας

Σ' άλλη χώρα να μ' αγκαλιάζεις, σ' άλλη γη να μ' αγαπάς

για προμήθειες μην πάρεις σκεπάσματα ή φαγητό

μονάχα την αγάπη μας και ένα άλογο γοργό.

Διότι η αγάπη είναι βαρύ φορτίο, αν και δεν το κουβαλάς,

μα όταν τη μοιράζεσαι στα δύο αυτή σε κάνει να πετάς.

Αχ, πού είσαι καρδιά μου? η αρχοντιά σου δεν αργεί,

μα μου φτάνει που θα γίνεις δικιά μου για μια ολόκληρη ζωή.

Για δωράκι εγώ δεν θέλω δαχτυλίδι αρχοντικό

μονάχα ένα φιλάκι να μου δώσεις στο στόμα για να γλυκαθώ.

Γιατί τα χειλάκια σου είναι γλυκά σαν τα πέταλα ανθού

και τα χαδάκια σου απαλά σαν το φτερό χελιδονιού.

Μα έχει περάσει η νύχτα πια και η μέρα ξημερώνει,

μα για σένα εγώ αγάπη μου 8α περιμένω λίγο ακόμη

Θα περιμένω τα ματάκια σου που δεν είναι ούτε πράσινα ούτε γαλάζια

μονάχα ανοιχτοκάστανα, μεγάλα και γλυκά, όλο νάζια.

Δεν θέλω να 'σαι ψηλός λεπτός ή στη δύναμη σπουδαίος

μονάχα με τα μάτια σου για μένα είσαι ωραίος.

Ξημέρωσε πια , ψυχή μου, βγήκε ο ήλιος ο λαμπρός ,

αχ, γιατί να σε ζωή μου τόσο μα τόσο πολύ αργός?

Τόσο καιρό σε περιμένω μα εσύ ακόμα να 'ρ8εις

μήπως με ξέχασες λιγάκι γι' αυτό και τόσο πολύ αργείς?

Όταν έρχεται η νύχτα εγώ γεμίζω με χαρά

μα όταν έρχεται η μέρα δάκρυα πνίγουν την καρδιά.

Παρόλα' αυτά αγάπη μου εγώ σε περιμένω

κι αν τις νύχτες δεν κοιμάμαι εσένανε προσμένω.

Το ξέρω πως κάποτε θα 'ρθεις , πως δεν κάνεις απάτη

ποιος είπε άραγε πως δεν αξίζει να περιμένεις την αγάπη????
Αφιερωμένο σε αυτούς που ψάχνουν το ταίρι τους και την μοναδική αγάπη της ζωής τους .Μην τα παρατάτε. Κάντε υπομονή και θα βρεθεί αυτός που 8α σας αγαπήσει πραγματικά....Η ερωτευμένη κοπέλα περιμένει τον αγαπημένο της πολύ καιρό τώρα τα βράδια...ονειρεύεται και μόνο τη στιγμή..τον περιμένει κα8ε βράδυ αλλά τελικά περνάει η νύχτα, ξημερώνει και συνειδητοποιεί πως ο καλός της δεν ηρθε.. Παρόλα αυτά συνεχίζει να τον περιμένει... γιατί?...........................................Μα φυσικά επειδή πιστεύει πως για την αληθινη αγάπη αξίζει να περιμένεις κανείς "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου