Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Το ποτ πουρί της ημέρας

Ανεβαίνω τις σκάλες γρήγορα για να προλάβω να μπω στην τάξη....δε θέλω να πάρω άλλες μονόωρες απουσίες, θέλω; Αλλά ποιός ανεβαίνει πάλι τρίτο; Ωχ, γαμώτο, σήμερα δεν είναι που παρουσιάζουν Ελύτη στο εργαστήριο στον πρώτο; Φτού γαμώτο! Άντε, κατέβα πάλι σκάλες!Όπα...η αγγλικού...

-Καλημέρα.

........

Δε μου απάντησε...δε θα μ'άκουσε μάλλον...η βροχή σταμάτησε, αλλά οι άνθρωποι ακόμη δεν ακούνε...τι περίεργο!






Χμ....άλφα νι ίσον...δυο επί νι στο τετράγωνο συν νι μείον τρία προς νι συν ένα....ακολουθίες σου λέει...άλγεβρα...σκατά! Λέω να βγάλω το τετράδιο μου, μπας και μου 'ρθει καμιά φλασιά να γράψω...πλησιάζουν τα γενέθλια του...δε μπορεί...ίσως γράψω τίποτα.....






Αχ..!! Τάξη μου, ταξούλα μου! Τι ζεστά που είν' εδώ! Η γυμνάστρια μόνο παρουσίες πήρε αυτή τη φορά και είδε ποιοί φορούσαν τζινάκια....τους υπόλοιπους μας άφησε να παίξουμε μπαλίτσα...το κολητούδι έτρεξε μετά χαράς να παίξει ποδόσφαιρο, αλλά εγώ σαν νιάτο γεμάτο δύναμη και ζωή ανέβηκα τρεις ολόκληρους ορόφους για να κάτσω πάλι στην ίδια, ζεστή και ποθητή καρεκλίτσα που κάθομαι πάντα. Χμ....μετά έχουμε "Αντιγόνη"... Μια χαρά. Ξάπλα. Για να βγάλω το τετράδιο μπας και γράψω τίποτα...Ε, μα σου 'ρχεται έμπνευση με τους κωλοαριθμούς και τα τετράγωνα??! Μόνο εαν ερωτευόταν μια ακολουθία τη γεωμετρική πρόοδο....εκεί μπορεί και να 'χε πράμα να γράψω.......Οι άλλοι εδώ τι κάνουν άραγε;

-Ρε μαλάκα, δοκάρι πήγε! Τόσο γκαντέμηδες οι βάζελοι!! Δέκα σουτ κι ούτε ένα γκολ! Το πουλί!

-Χρόνια πολλά, Ελενα! Ό,τι επιθυμείς! Ιχθείς δεν είπαμε οτι είσαι; Να ζήσεις!

- Κατέβα λίγο να σε δω...όπως κι αν είσαι σ' αγαπώωωω....δε θέλει ρούχα η καρδιά να της φορέσειιιςςς......α, ρε Πλούταρχε που μας αφήνεις και φεύγεις!!! Φεύγεις απ' το REX και πού θα σε βλέπουμε τώρα??!!

- Ναι, ρε σου λέω...παίρνει αντισυληπτικά και δε το λέει!!Τι πρόβλημα, ρε για την πάρτη της το κάνει, ενώ δεν κάνει να παίρνει...ναι σου λέω....



Και μερικοί άλλοι έπαιρναν τηλέφωνα για...πλάκα!

- ...5987...Ναι, ο αριθμός είναι ενός τύπου που γνώρησα σε πάρτυ...όχι, καλέ που να με θυμάται τώρα...αλλά σίγουρα είχε what's up.... πάρε να σπάσουμε πλάκα...Ε,ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ, ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ, ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!.................Σουτ, ησυχία! Εσύ μίλα!

-Έλα, ρε, πού είσαι; Τι λες, ρε; Που σε περιμένω μια ώρα τώρα!! Τι ποιά είμαι, ρε η Τούλα είμαι! Ρε, Σάκη, δε με θυμάσαι; Έλα, που σε περιμένω μια ώρα τώρα, άργησες! Τι;;! Δεν είσαι ο Τάκης;! Τι ποιά είμαι ρε, η Τούλα είμαι σου λέω! Δε με θυμάσαι;! Ναι αλήθεια! Ρε......μου το κλεισε στα μούτρα ο μαλάκας! Άντε, βρείτε κανέναν άλλο...κανέναν σπαστικό...Γιατί ρε...φάση έχει...


Τι χαζομάρες που κάνουνε...ο καθένας στον κόσμο του....ο καθένας με τη μαλακία του....ώρες ώρες αναρωτιέμαι ποιός τελικά είναι ο πραγματικός ηλίθιος, εγώ που κάθομαι σαν την καλόγρια στην ακρούλα και δεν πειράζω μύγα ή αυτοί με τις όλο ζωντάνια μαλακίες τους...;! Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους...ούτε καν τους συνομήλικους...






Επιτέλους σπίτι.

- Γειά.

-Α, ήρθες;

Δεν περίμενα ν' ακούσω και τίποτα πιο λογικό, πιο πρωτότυπο, πιο θερμό, πιο καλοσυνάτο...Αφήνω την τσάντα στο γραφείο και πάω να βρω κάτι να φάω...μόνη. Όπως πάντα, όλοι κλεισμένοι στον μικρόκοσμο τους με τις τηλεοράσεις και τα τηλεκοντρόλ στο χέρι. Κι εγώ μόνη ακόμη να ψάχνω στην κουζίνα...δε μαγείρεψαν...άρχισε και η νηστεία...λίγο ψωμί με μαρμελάδα είναι οκ....





Άνοίγω την τηλεόραση. Χμ...το σκάι έχει ακόμη αυτό το σόου με το "Επόμενο Τοπ Μόντελ Της Αμερικής"...πω....τι αδύνατες...θα βγάλω το ψωμάκι που με τόσο κόπο βρήκα, έτσι και συνεχίσω να το βλέπω...ε, μα αυτές να ναι έτσι κι εγώ με τόσες θερμίδες που παίρνω ΤΟΣΗ θα γίνω...Τι έχει στα άλλα κανάλια; Μιμή Ντενίση....σιγά μη βλέπω αυτή......αλλάζω...μπούρδες....μπούρδες....οπ, ο χοντρούλης τι δουλειά έχει να τρέχει σαν παλαβός γύρω απο τη λίμνη; Γυμναστική θα κάνει! Σαλατίτσα και γυμναστική έτσι, χοντρούλη; Έτσι μπράβο...Ε, εδώ με τελειώσανε! Η Έφη vs Λαζόπουλος στη Λαμπίρη πάλι...έλεος ρε κοπελιά! Ε, μα στο καλό! Το κλείνω!






Μόλις ήρθα απο το ωδείο...δυο ώρες έκατσα σήμερα, όμωςδεν έχω καμία όρεξη να μείνω σπίτι..... ο καιρός είναι βροχερός και κάνει κρύο, μα δε μπορώ να μείνω πάλι μέσα...Μα ποιόν να πάρω τηλέφωνο θα μου πεις; Σαμπώς θα μ' αφήσουν να βγω..;; "Κάνε μαθήματα" θα τρίξει η πόρτα...και μετά οι φίλες δε μπορούν....η μια θέλει 18, 5 χιλιάδες μόρια για να περάσει πανελλαδικές του χρόνου και διαβάζει....η άλλη δε θα χει όρεξη...η τρίτη έχει κι αυτή προβλήματα....χμ....τι θα κάνω; ΟΧΙ, οχι δε πάω πάλι στη γιαγιά να με αρχίσει στα γλυκά και τις σοκολάτες! Νηστεία έχουμε...κάνε κράτη να χάσεις και κανα κιλό! Κακό δεν κάνει, κάνει;! Μάλλον θα κάνω μαθήματα....αλλά κι αυτά δε....προτιμώ να διαβάσω Meyer....


Κι έτσι παραδίνομαι....


Γειά σου φίλε μου! Για να δούμε τι έχουμε εδώ....κανένα mail; χμ...ναι....να μιλήσουμε και σε κανέναν...να βάλουμε και λίγη μουσικούλα....μια χαρά...αυτά είναι....η αγαπημένη μου παρέα....Αργότερα μάλλον θα δω τον Καριώ....και μετά θα δω τι έχω στα λατινικά...και μάλλον πιο μετά θα πέσω για ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου